Samen pionieren en kansen ontdekken.
We duiken tijdens een strategische sessie in jouw wereld en ontdekken samen de mogelijkheden. Wat zijn jullie uitdagingen? Waar willen jullie leads op realiseren? Wie is de doelgroep? En wat zijn bijvoorbeeld interessante conversie punten? Vanuit onze expertise vertalen we dit naar user-flows welke de basis bieden tot verdere uitwerking.
Hoe we dit aanpakken
Strategische sessies
Jouw websitebezoeker komt bij jou terecht met een reden. Waar is hij of zij naar op zoek? Hoe kan je hem of haar zo snel mogelijk voorzien? Dat zijn de vragen die centraal staan bij het uitwerken van de flowchart en wireframes.
User stories + Wireframes
Jouw websitebezoeker komt bij jou terecht met een reden. Waar is hij of zij naar op zoek? Hoe kan je hem of haar zo snel mogelijk voorzien? Dat zijn de vragen die centraal staan bij het uitwerken van de flowchart en wireframes.
Plan de campagne
Jouw websitebezoeker komt bij jou terecht met een reden. Waar is hij of zij naar op zoek? Hoe kan je hem of haar zo snel mogelijk voorzien? Dat zijn de vragen die centraal staan bij het uitwerken van de flowchart en wireframes.
Digital first-mindset,
marketing-DNA
We zijn dol op mooie websites. Maar we zijn idolaat van doelmatig opgebouwde websites die ook écht resultaat opleveren. We doen er alles aan om het web voor je te laten werken. Ook ná livegang.
- Frisse blik met nieuwe inzichten op je business
- Geen one-size-fits-all, altijd maatwerk
- Plug-and-play partner op jouw marketingteam
- Data-driven, creatief en performance-gericht
- No tickets needed: support is altijd dichtbij
Good to know
Hoe weet ik of ik een digitale strategie nodig heb?
Als marketeer of ondernemer heb je ambities en ideeën. Je wilt de groei van je business versnellen, maar je vindt het lastig om te bepalen wat de snelste route is en of je ideeën wel werken. Als gids in het digitale landschap helpen we je bij het uittekenen van je reis en welke digitale middelen je kunt inzetten om je doel te behalen.
Hoe lang duurt een strategisch traject?
Minstens zo lang als nodig is, maar zeker ook niet langer. We hebben dan ook geen one-size-fits-all traject op de plank liggen. In het strategisch traject leggen we het fundament, maar de meest waardevolle inzichten krijgen we pas als we aan de slag gaan.
Kan mijn eigen marketingteam of -partner meedenken?
Natuurlijk! We zijn het gewend om samen te werken met in-house teams, bureaus en freelancers. Teamwork makes the dream work.
Wat is de output van het strategisch traject?
Less is more. Niemand heeft wat aan een onleesbaar boekwerk dat alleen maar in de bureaula ligt te stoffen. De output is altijd een doel, een concept en een route om tot dat effect te komen en geënt op een fundament aan waardevolle inzichten. Meer niet.
Wat als de strategie toch niet werkt?
Een strategie is nooit af. Omdat we continu nieuwe inzichten en perspectieven vanuit de markt ophalen, schaven we non-stop bij. We zoeken altijd naar shortcuts om onze ideeën te testen, zodat we ook zo weer terug op het rechte pad zijn als de shortcut doodlopend blijkt te zijn.