Spring naar content

Je website is live,

de reis kan beginnen

Je website presteert goed, maar het kan altijd beter. Wij zijn je gids in het digitale landschap die je uitdaagt om voor meer resultaat te gaan. We speuren non-stop naar high-impact kansen en hebben een neusje voor conversies.

Je website is live,

de reis kan beginnen

Pragmatische aanpak,
experimentele mindset

We houden van mooie website. Maar we zijn idolaat van presterende websites. Vanuit onze ervaring weten we veel, maar met data sla je de spijker pas écht op z’n kop. En wat als die data er niet is? Dan nog weten we met creatief vernuft je ideeën, campagnes of zelfs complete proposities te valideren onder de doelgroep, op een laagdrempelige manier.

Hoe we dit aanpakken

01.

Data analyse

Data is key. Vanuit je website en campagnes halen we inzichten op die ons helpen het gedrag van de doelgroep beter te begrijpen. En we kijken verder; welke ontwikkelingen zien we in de markt en wat doen andere spelers? We challengen onszelf om altijd het verhaal áchter de cijfers te achterhalen: want waaróm zien we eigenlijk een stijging – of juist een stagnatie – in je KPI’s?

02.

Creatieve concept

Laat die doelgroep zelf maar verifiëren of je onderbuikgevoel klopt. We denken mee in het ontwerpen en bouwen van creatieve concepten die je doelgroep activeert om input met je te delen. Zo introduceer je je propositie bij het juiste publiek en verzamel je aan de achterkant de antwoorden op vragen die cruciaal zijn in de vormgeving ervan.

03.

Experimenten

Een website is nooit af, en een campagne kan altijd beter. Je wilt meer resultaat, maar je weet niet altijd wat de meeste impact heeft en of bepaalde trends ook voor jou werken. Er is soms maar één manier om erachter te komen: testen. We stellen een roadmap op met experimenten – klein en groot – die nodig zijn in het non-stop optimaliseren van je digitale kanalen.

versie1_Pageking_maart2024_EVN-18

Van analyse naar resultaat

Onze roots liggen in digital design. Door creativiteit de blenden met een analytische mindset én conversiegerichte aanpak maken we het verschil. Omdat groei afhankelijk is van meerdere kanalen, werken we samen met partners met dezelfde growth mindset.

  • Resultaatgedreven houding
  • Prioriteren met gezamenlijke roadmap
  • Expert in o.a. Google Analytics & Hotjar
  • Partnerships met marketingbureaus & -experts
  • Data visualisatie met dashboards

Good to know

Moet mijn website door jullie gebouwd zijn om samen te optimaliseren?

Zeer zeker niet. We denken ook graag mee in optimalisatiekansen zonder zelf achter de knoppen te zitten. Sterker nog; het zou zomaar kunnen zijn dat wij júist die frisse blik bieden die je nodig hebt.

Welke tooling gebruiken jullie voor data analyse?

We developen in WordPress en daarin kunnen we eindeloos veel on-site experimenten opzetten. We houden ook de cijfers vanuit data tooling als Google Analytics en Hotjar nauwlettend in de gaten. Ook handig: vrijwel alle data- en marketingtools bieden een directe integratie met WordPress.

Kan mijn eigen marketingteam of -partner ook meedenken?

Natuurlijk! We zijn het gewend om samen te werken met in-house teams, bureaus en freelancers. Teamwork makes the dream work.

Waarom zijn jullie anders dan een CRO-expert?

Onze roots liggen in digital design. Omdat we die expertise blenden met data en conversie maken we het verschil. Marketing zit in ons DNA, maar we zijn géén die-hard conversie-specialisten. We zullen dus nooit zeggen dat we een CRO-expert of -bureau zouden kunnen vervangen. Sterker nog; we geloven dat we elkaar perfect aan kunnen vullen.

Is mijn website dan nooit écht af?

Gelukkig niet. Er valt namelijk altijd wel iets te verbeteren. Wij houden van een praktische, ‘lean & mean’ aanpak. Dat betekent: snel live, zodat data meteen wordt verzameld en het optimaliseren kan beginnen. Dus ondanks dat er non-stop wordt gesleuteld aan je website, staat de eerste versie ervan al snel on air.

Laten we
kennismaken.

We bekijken graag samen jouw online kansen om het maximale uit jouw merk te halen. Een koffietje? Even sparren? Waarom is de wereld rond? We zijn gek op jouw mailtjes, telefoontjes of DM's!