Spring naar content

YoungOnes
& Pageking

Als digitale partner dragen we flexibel bij aan de groei van YoungOnes, op technisch en strategisch vlak. Onze samenwerking overstijgt de website, we werken nauw samen met designers, marketeers en analisten om groeikansen te ontdekken en impactvolle beslissingen te nemen.

Challenge

Bij YoungOnes is geen dag hetzelfde. Vooruit plannen? Kan bijna niet. Een nieuwe week betekent nieuwe uitdagingen, campagnes en deadlines. Dat vraagt om een flexibele digitale partner met dezelfde growth mindset. Om razendsnel te schakelen en mee te rennen, maar óók om samen nieuwe kansen te spotten en successen te vieren.

Flexibel en schaalbaar

Ineens start volgende week een nieuwe campagne. Dan volgt een platform voor een gloednieuwe propositie. En na uitbreiding naar België, Frankrijk en het VK volgt de rest van Europa. Die dynamische markt vraagt om een flexibele partner.

We schakelen non-stop met YoungOnes en maken het technisch mogelijk om direct te anticiperen op verandering. De website is zo opgebouwd dat het in essentie een schaalbare multi-site is, waarbij systemen en modules direct beschikbaar zijn voor nieuwe doelgroepen en talen.

Samenwerking

Als digitaal partner stellen we ons uiterst flexibel op en bouwen we zo mee aan de groei van YoungOnes. Op technisch, maar vooral ook op creatief en strategisch gebied. Dat gaat verder dan een website. Sterker nog: daar begint het pas.

Bijna dagelijks zoeken we de samenwerking op met de designers, marketeers en analisten van YoungOnes. Als verlengstuk op hun expertise inspireren we elkaar, speuren we naar nieuwe groeikansen en bepalen we welke beslissingen de meeste impact maken.

“YoungOnes wil zo snel mogelijk marktleider in Europa worden. Op digitaal gebied neemt Pageking ons mee op reis. Doorontwikkelingen op de website worden niet alleen gedaan uit reactie op onze groeiambities; de website dient juist meer en meer als facilitator voor online groei.”

Roos, Marketing Manager YoungOnes

Non-stop optimaliseren

Die schaalbaarheid is voor YoungOnes de sleutel tot succes. De website speelt daarin een belangrijke rol: hét centrale punt van campagnes, vanuit waar beide doelgroepen – freelancers en bedrijven – op landen en hun route vervolgen. De juiste bewegwijzering is dan essentieel: iedereen moet zo snel en makkelijk mogelijk vinden wat hij of zij zoekt. Zo’n website is dan ook nooit af. Non-stop wordt geanalyseerd, gebrainstormd, geprioriteerd en geoptimaliseerd, met als doel om deze twee doelgroepen nóg beter te bedienen.

Digital design systeem

YoungOnes heeft een krachtige merkidentiteit met een levendige huisstijl. Die brengen we digitaal tot leven brengen met interactieve en visuele componenten in een digital design-systeem. Consistentie is hierbij essentieel, zodat YoungOnes zelf deze digitale elementen kan inzetten zonder technische know-how.

De uitdaging ligt in het aanspreken van twee doelgroepen: mobiel gerichte Gen Z-freelancers en desktop-gebruikende bedrijven. Om beide groepen te bedienen, hebben we een bijvoorbeeld niet-te-missen switch toegevoegd aan de navigatie.

Kings & Queens on the job

Daan van den Eeden

Lars Blankers

Joy van Buren

Rick Bruijs

Laten we
kennismaken.

We bekijken graag samen jouw online kansen om het maximale uit jouw merk te halen. Een koffietje? Even sparren? Waarom is de wereld rond? We zijn gek op jouw mailtjes, telefoontjes of DM's!